BLOG's over onze dienstverlening

Wij delen graag onze kennis!

Als je dagelijks te maken hebt met zeer veel verschillende overheids- en onderwijsorganisaties dan leer je in de loop van de tijd hiervoor een passend en divers dienstenpakket te ontwikkelen. De afgelopen 25+ jaar hebben wij continu nieuwe dienstverlening ontwikkeld, passend bij onze klanten, hun behoeften, de behoeften van de markt en uiteraard onze eigen software-oplossingen. Hierover zijn we erg enthousiast en die opgedane kennis en ervaring delen we graag in allerlei BLOG's op deze site. Hieronder een overzicht van de BLOG's, maar kijk gerust ook hier. 

AdobeStock_113497733.jpeg_CSGBB

Er zit zoveel parate kennis en goede ideeën in de hoofden van onze collega's. Tijd dit eruit te halen en te delen met de wereld. Delen = vermenigvuldigen!

Ankie van der Padt, Customer Success Manager

Van inzicht naar uitzicht met het doel in het vizier

We leven in een wereld vol mondige consumenten. De digitalisering viert momenteel hoogtij. En ja, ook jij zal daaraan moeten geloven. Het is immers het nieuwe normaal. In combinatie met een ambtelijke organisatie, met gemiddeld zo’n 400 verschillende producten en diensten, heb je ineens een zeer complex speelveld...

Lees verder →

4 belangrijkste veranderingen die het vak van DIV-er klaar maken voor de toekomst

Wat een verschil. Vroeger had jij de touwtjes in handen als het ging om de documentaire informatievoorziening binnen je organisatie. Alle stukken die binnen kwamen moesten langs jou en jij zorgde ervoor dat ze compleet en op een deugdelijke manier hun weg naar het archief vonden.

Lees verder →

Hoe kan inzicht in de klantreis jouw dienstverlening verbeteren?

Ga eens terug naar een moment dat je ontzettend blij werd, misschien zelfs verrast, van de manier waarop jij als klant werd geholpen. Mogelijk ging er eerst wel iets goed fout en toch kijk jij er met een glimlach op terug. Hoe beleefde jij die ‘reis’? Wat deed je? Was er daarbij contact met...

Lees verder →

Hoe maak je digitaal en zaakgericht werken eigendom van je organisatie?

En dan heb je na zorgvuldige voorbereiding een zaaksysteem zoals Djuma. Maar hoe ga je daar eigenlijk mee werken? Wat betekent dit precies voor jouw dienstverlening? Kun je gewoon je huidige richtlijnen en afspraken toepassen of zijn ze niet meer actueel? Zitten die überhaupt nog goed tussen iedereens oren?

Lees verder →

Maak van je implementatie een succes met een hecht projectteam!

Hoe maak je jouw projectteam bevlogen én succesvol? Door goed samen te werken! Samenwerking is super belangrijk want ‘alleen ga je misschien snel, maar samen kom je verder'. Okay, je hebt elkaar dus nodig om gemeenschappelijke doelen te behalen. Maar, is het wel écht nodig om de mensen met wie je de komende tijd intensief gaat samenwerken beter te leren kennen? En zo ja, wat staat er dan aan de basis van...

Lees verder →

Hoe gemeentelijke dienstverlening door kan gaan tijdens Corona

Via social media zie je talloze docenten lesgeven via een webcam of kunnen thuisblijvers sportlessen volgen via een live stream op Facebook. Uit noodzaak worden we inmiddels aardig creatief. We zullen ons voorlopig moeten aanpassen en met de huidige technologie kan dat...

Lees verder →

Zaakgericht werken met Djuma: it's a game

Bij de implementatie van zaakgericht werken (ZGW) is het herijken en vaststellen van de nieuwe werkafspraken één van de belangrijkste onderdelen. En misschien wel de belangrijkste succesfactor is de mate waarin de gebruikers de gemaakte werkafspraken...

Lees verder →

Vertel me meer!