
Klantevents
Djuma Update 2025
De aanmeldingen via dit online formulier zijn gesloten, wil je er alsnog bij zijn, stuur Wouter van den Eerenbeemt dan een mail.
17 en 24 april 2025 organiseren wij in Eindhoven en respectievelijk Utrecht speciaal voor alle Djuma-klanten in de overheid een informele bijeenkomst.
Wij praten jullie daar graag bij over de laatste ontwikkelingen op het Djuma-platform en vooral Common Ground as a Service, Djuma DnA en Djuma Apps.
Qua doelgroep mikken we op iedereen die Djuma professioneel gebruikt in zijn (semi) dagelijkse praktijk. Of je nu een strategische rol hebt, of programmamanager, architect,
informatiemanager, beleidsmedewerker, documentair informatie verzorger of applicatiebeheerder (en alles daar tussen in) bent, iedereen is welkom en het programma biedt interessante aanknopingspunten.
* Gratis = kosteloos = maar daarmee nog steeds vol van waarde!
Onder het formulier vindt je nog wat antwoorden op veelgestelde vragen.
Vragen over dit event
Wij doen ons best om dit event op jouw verwachtingen aan te laten sluiten. Daarom hiernaast al enkele vragen die je misschien nu al hebt.
Vertegenwoordigers voor alle overheidsorganisaties die momenteel gebruik maken van Djuma.
Vervul je één van de volgende rollen:
- applicatiebeheerder Djuma of ZGW
- documentair informatie verzorger
- beleidsmedewerker
- informatiemanager
- architect
- projectleider of coördinator
- programmamanager
- directeur dienstverlening
- strateeg, secretaris
Natuurlijk zullen wij de laatste stand van zaken rondom de software van het Djuma-platform de revue laten passeren. Maar, daar blijft het niet bij. We gaan ook in op de huidige en toekomstige ontwikkelen rondom ons Djuma-platform en nemen jullie mee in wat dit betekent voor jouw organisatie.
Er zijn twee data op twee locaties, dus twee keer zoveel kans dat je kunt. We zijn ons ervan bewust dat de 1e datum net voor Goede vrijdag is en de 2de datum in de 1e week van de Meivakantie in het Zuiden. Maar, we zijn ervan overtuigd dat we zo voor de grootste groep de mogelijkheid bieden om wel deel te nemen. Misschien kan een collega wel?
Wij grijpen deze kans graag om zoveel mogelijk klanten in één keer te informeren over de laatste stand van zaken. Dat is - behalve online - eigenlijk ook voordeliger en soms is in het echt ook beter. Daarom kunnen we het evenement ook gratis aanbieden voor bestaande klanten. Dat werkt natuurlijk alleen goed als iedereen die zich echt aanmeldt ook écht komt en niet op het laatste moment afzegt of niet komt opdagen. Met andere woorden; dat deelname gratis is, wilt niet zeggen dat het geen waardevolle bijeenkomst is. 😃
Lees ook de vraag "Gaan jullie alleen software tonen?", we mikken op een mooi gevuld plenair programma met op het einde een verdiepingssessie per klantengroep om aan alle verschillende doelgroepen recht te doen.
We hebben locaties gevonden in zowel Eindhoven als Utrecht. Beide zijn uitstekend per voet, auto of openbaar vervoer te bereiken.
In Eindhoven is dat de Velosoof, en in Utrecht is de locatie CitySense.
In de bevestigingsmail krijg je meteen wat logistieke informatie om de bereikbaarheid zo eenvoudig mogelijk te maken.
We starten de inloop op beide locaties om 13:00 uur. We starten stipt om 13:30 uur met het programma en het eindigt om 17:00 uur.