In de Djuma Academy delen wij graag al onze kennis over onze Djuma, ons vakgebied en andere thema's. De Djuma Academy is een integraal onderdeel van onze Customer Success Packages.
Stilstand is achteruitgang! Een oud credo dat ook in jouw vakgebied van toepassing is. Als je niet continu werkt aan je persoonlijke ontwikkeling dan loop je voor je het weet mijlenver achter. Daarom introduceert Visma Circle de Djuma Academy.
De Djuma Academy is dé online omgeving waarin we speciaal voor jou en jouw collega's trainingen, workshops en kennissessies organiseren. Zo vergroot jij jouw basiskennis van Djuma en kun je dieper in specifieke onderdelen duiken. Daarnaast spijkeren wij je graag bij over de actuele ontwikkelingen in jouw vakgebied en maken we je dagelijkse werk makkelijker én leuker.
Deelnemen aan de Djuma Academy is eenvoudig. Je hebt hiervoor Academy vouchers nodig. Deze vouchers maken standaard onderdeel uit van onze nieuwe Customer Success Packages. Heeft jouw organisatie haar vouchers (bijna) verbruikt, dan kun je eenvoudig nieuwe aanschaffen.
Basistrainingen plannen wij een jaar vooruit. Organisaties kunnen zich hiervoor inschrijven. Indien een organisaties met minimaal vier deelnemers interesse heeft in een training dan kunnen we deze ook apart plannen. Dit geldt ook bij deelnemers van verschillende organisaties.
Verdiepingstrainingen plannen wij een jaar vooruit. Deelnemers kunnen zich hiervoor inschrijven. Indien een organisatie met minimaal vier deelnemers interesse heeft in een training dan kunnen wij deze ook apart plannen. Dit geldt ook bij deelnemers van verschillende organisaties. Voorafgaand kunnen deelnemers casussen inbrengen, die wij tijdens de training behandelen.
Workshops plannen we een jaar vooruit. Organisaties kunnen zich hiervoor inschrijven. Indien een organisatie met minimaal vier deelnemers interesse heeft in een training, dan kunnen wij deze ook apart plannen. Dit geldt ook voor deelnemers van verschillende organisaties.
Het aanbod is continue aan veranderingen onderhevig.
In Kennissessies delen we onze kennis over uiteenlopende actuele topics met jullie. Hierbij maken we indien zinvol ook gebruik van externe ondersteuning van partners of experts op het gebied van de materie.
Denk hierbij aan ontwikkeling die zo actueel zijn, dat er maar weinig kennis beschikbaar over is en wij vooral de ontwikkelingen die wij zien en keuzes die we maken met jullie delen.