Samen blijven sturen op succes
De implementatie zit erop, het projectteam heeft decharge gekregen. De oplossing is overgedragen aan de beheerorganisatie en voilà, na drie maanden vervalt iedereen weer in oude patronen. Links en rechts wordt weer afgeweken van de gemaakte afspraken en de betrouwbaarheid en actualiteit van informatie in het systeem begint de eerste scheurtjes te vertonen. Hoe houd je iedereen scherp? Hoe borg je de kwaliteit? Hoe zorg je ervoor dat het management betrokken blijft? En hoe zet je juist de volgende stap? Laat de inspanning tijdens de implementatie niet voor niks zijn, maar zorg ervoor dat je ook daarna de betrokkenheid op alle niveaus in de organisatie hoog houdt. Juist dit is het moment om met kleine inspanning tot grote resultaten te komen, waarvan je nog lange tijd kunt profiteren.
Ook na de implementatie van zaakgericht werken met Djuma staan we voor je klaar.
Wij hebben onze diensten in vier slimme, goed passende en handzame packages gebundeld, voor ieder-wat-wils! Op deze pagina leggen we je uit voor welke package jij het beste kiezen kunt en waarom. En nee, dat is geen one-size-fits all. Organisaties bevinden zich tenslotte allemaal in een andere levensfase als het op de mate van digitalisering, kennis- en ambitieniveau aankomt.
Wij noemen die vier packages onze Customer Success Packages want iedere organisatie, klein of groot, verdient het om te excelleren en haar interne en externe klanten zo goed mogelijk te bedienen.
Jij kent jouw organisatie zelf het beste. Dus als we het hebben over het blijven ontwikkelen van zaakgericht en digitaal werken... dan kun jij goed inschatten waaraan momenteel het meeste behoefte is. Zelfs als dit misschien betekent dat je hulp nodig hebt bij het bepalen van die behoefte.
Waar staan jullie op het gebied van zaakgericht werken? Ben je vrij zelfstandig, heb je veel autodidacten in dienst of zou je gebruik willen maken van ondersteuning, zie je ons als een partner of misschien 'gewoon' als software leverancier?
Hieronder staan de vier packages, wat past het beste bij jouw organisatie?
Voor elke organisatie hebben wij een passend aanbod, lees hieronder verder.
Je bent goed op weg met zaakgericht werken, maar ziet ook dat er werk aan de winkel is. Doorontwikkelen vind je belangrijk, maar eigenlijk is kiezen waar je moet beginnen lastig. Bovendien wil je dat de organisatie zich gehoord voelt in hun behoeftes en dat ze nieuwe ontwikkelingen uiteindelijk met open armen ontvangen.
Grondig is waar jij voor staat, wij noemen dat in één keer raak schieten.
Jij ziet Visma Circle als adviseur en sparringspartner op het gebied van zaakgericht werken en de adoptie hiervan in de organisatie. Je maakt graag samen plannen voor de toekomst en vindt het fijn als Visma Circle je een handje helpt.
Als jouw organisatie het heeft over zaakgericht werken, dan denken jullie aan Visma Circle. Jouw organisatie heeft het zaakgericht werken en het werken met Djuma ver doorgevoerd. Je hebt veelal een team aan informatiemanagers en functioneel beheerders met kennis van zaken.
Visma Circle is jullie partner waarmee je samen wilt bepalen waar je organisatie staat en wat de meest verstandige aanpak is.
Je vind het belangrijk de staat van de dienstverlening continu te meten en samen op te trekken. En je laat je graag regelmatig bijpraten over de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied. Je weet immers als geen ander dat behoeftes continu veranderen en wil daar dan ook continu op anticiperen. Zo blijf je innoveren ten behoeve van je interne en externe klanten.
Je organisatie heeft een uitgebreid team dat precies weet hoe jullie de komende jaren willen doorontwikkelen op het gebied van zaakgericht werken. Als onderdeel hiervan hebben jullie het werken met Djuma ingevoerd en wil je dit blijven borgen.
Jij focust je op het optimaal inzetten van de systemen en het inrichten ervan naar de wensen van jullie organisatie.
Visma Circle is voor jou belangrijk - maar - een leverancier. Je wil continuïteit van Djuma aanjagen en input leveren zodat specifieke onderdelen verbeteren. Daarbij wordt je graag regelmatig bijgepraat over de nieuwste technologische ontwikkelingen. Zo weet je zeker dat je altijd optimaal voorbereid bent op wat er komen gaat.
Jouw organisatie heeft de basis van zaakgericht werken op orde en alles onder controle.
Misschien heb je juist de afgelopen tijd flink gewerkt aan de doorontwikkeling van zaakgericht werken en heeft de organisatie nu even behoefte aan rust.
Of je wilt je aandacht nu even ergens anders op focussen. Wat de reden ook is, jouw focus ligt nu op het onderhouden van wat je al hebt.
Wij hebben één basispackage en drie uitbreidingspackages. Als Djuma-klant bij Visma Circle maak je altijd gebruik van het basispackage maar kan het zeer zinvol zijn om dit met één van de drie uitbreidingspackages aan te vullen.
Op deze pagina lees je meer over de achtergrond/doelgroep van elk package. We hebben hiervoor een analyse gemaakt van onze bestaande klanten en hierbij gekeken naar wat de meest passende combinatie.
De behoeftes verschillen namelijk per type organisatie, de mate van bewustzijn op het vlak van digitaal werken, de gewenste hoeveelheid ondersteuning, hoe ver de implementatie is gevorderd en andere factoren.
Lees hiernaast en hieronder snel verder, en ontdek welk package het beste bij jouw organisatie past.
Doel ED:
Als Djuma-klant bij Visma Circle maak je altijd gebruik van het basispackage. Hierin zitten de meest gebruikte diensten voor Djuma-klanten, ook als je geen uitbreidingspackages afneemt. De vouchers die in het basispackages zijn opgenomen zijn uiteraard uitbreidbaar naar gelang jullie specifieke behoefte. (het genoemde aantal is het minimum)