Online Dienstverlening

Laten we er eerlijk over zijn: veel burgers zijn niet echt te spreken over het (online) serviceniveau van publieke dienstverleners. Er heerst een beeld van rompslomp en bureaucratie. Dat komt doordat er te lang niet voldaan is aan de verwachtingen van eindgebruikers. Ze voelen zich niet geholpen en gehoord. Ook zijn ze op zoek naar meer eenvoud en duidelijkheid. Wat een kans dus om het nu goed te gaan doen.

Blije-gebruikers-van-onze-software-full
Gebruikers(vriendelijkheid)
Gebruikers(vriendelijkheid)
centraal
Geen-zorgen-over-IT
Geen zorgen
over IT
Implementatie
De implementatie
maakt het verschil

Click and play

Eenvoudig processen vastleggen, betrokkenen toevoegen of verwijderen en eigenschappen definiëren. Nieuwe functionaliteiten zijn heel gemakkelijk toe te voegen en staan direct live. Zo richt je een nieuw product snel in.

Jonge-mensen-denken-na-over-content-en-processen

Self-service voor de eindgebruiker

Eindgebruikers houden zelf graag het overzicht. Wij zorgen ervoor dat jij dat kunt faciliteren. Alles is ingeregeld om ze snel en gericht te kunnen helpen. Het voordeel voor jou is dat je niet steeds actief naar nieuwe informatie hoeft te zoeken.

Man-bezig-op-laptop

Online zaken aanvragen en beheren

Omdat eindgebruikers zelf hun aanvragen doen en kunnen wijzigen, worden je medewerkers veel minder bestookt met verzoeken of vragen ter verduidelijking. Door de overzichtelijke en eenvoudige inrichting van het platform is alles vindbaar in een paar klikken.

Jonge-mensen-met-laptops-en-tablets-op-bank

Track and trace op publieke dienstverlening

Eindgebruikers worden automatisch op de hoogte gehouden van actuele zaken. Ook wanneer er een actie van ze verlangd wordt, krijgen ze bericht.

Clean & Elegant
Fully Responsive
Man-opent-enveloppe-en-glimlacht
Happy-people-hands-cropped-blurred

Tevreden klanten :)

Gemeente Weert
Gemeente Almere
Waterschap Brabantse Delta
Gemeente Breda
Provincie Noord-Holland
Blije-gebruikers-van-onze-software-liggend

Eigenlijk is het heel simpel in het omgaan met Visma Circle: 

Je werkt met MENSEN niet met consultants.

- Margreet van Alff-van Gorkum, Informatiemanager Gemeente Meppel

Wij zien Visma Circle niet alleen als leverancier van een product maar ook als een partner en Djuma maakt het zaakgericht werken weer leuk! Het zaaksysteem staat centraal in onze architectuur. Van daaruit verbeteren wij de dienstverlening blijvend en groeien, leren en ontwikkelen wij ons samen met Visma Circle.

- Joost van Bree, Gemeente Peel & Maas

De gemeente Weert realiseerde met de invoering van Djuma een doorbraak in het digitaal en zaakgericht werken.

- Gerard van den Hoeven, Hoofd Dienstverlening, Gemeente Weert

Visma Circle's oplossingen kenmerken zich door het toepasbaar maken van ambities, visies en projecten rondom informatiebeheer. Ze zijn al 20 jaar een betrouwbare partner.

- Ludwig van Dijk, Teammanager, Gemeente Almere

We hebben nu een volledig zaaksysteem inclusief de gewenste kaartfaciliteiten geheel volgens plan geïmplementeerd. Dit was niet mogelijk geweest als we niet als partners hadden samengewerkt.

- Chris van den Hoven, Senior Project Manager, Waterschap Brabantse Delta

Zien is geloven!

Kijk bij de testimonials van onze klanten!

Bekijk onze case stories!

Meer weten?

Plan direct een (bel)afspraak met Tim of Roderick →