Hieronder vind je het actuele overzicht van alle implementatie- en adoptiediensten om het maximale uit Djuma te halen.
Voor elke dienst is aangegeven hoeveel vouchers je nodig hebt. De vouchers zijn inbegrepen bij Customer Success Packages.
Alle nieuwe websites die vanaf juni 2025 gepubliceerd worden, moeten voldoen aan de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2 -regelgeving. Goed nieuws: sinds begin 2025...
Je wil als organisatie voldoen aan de Wet politiegegevens. Daarvoor is het van belang dat Djuma goed is ingericht en medewerkers de Wpg in Djuma gaan gebruiken. Dat gaat niet altijd...
Er komt veel nieuwe wetgeving op overheidsorganisaties af, zoals de Woo, Wmebv, WCAG en SDG. Deze regels hebben allemaal invloed op online formulieren. Het is slim om...
Iedereen heeft recht op informatie van de overheid. De Wet Open Overheid (Woo) regelt welke overheidsinformatie (actief) openbaar staat. Maar hoe geef je het Woo proces vorm en hoe...
Op 1 januari 2026 wordt de Wet Modernisering Elektronisch Bestuurlijk Verkeer van kracht. Er is veel hulpmateriaal van de VNG beschikbaar, maar waar begin je, hoe houd je grip en kun je...
Hoe staat mijn informatievoorziening ervoor ten opzichte van vorig jaar? Waar is ruimte voor verbetering? Waar zien medewerkers kansen liggen en wat zijn hun behoeftes?
Wij kunnen ons zo voorstellen, dat je wilt dat de allereerste kennismaking met Djuma feestje is. Tijdens The Djuma Battle strijden twee teams tegen elkaar wie als eerste de code van de kluis...
Zaakgericht werken vraagt om breed gedragen werkafspraken. Vaak zijn deze simpel maar ervoor zorgen dat iedereen hier naar handelt is een grote uitdaging. Herkenbaar? Kies dan voor deze...
Bij het implementeren van een zaaksysteem verandert er een hoop in de organisatie. En verandering, gaat altijd gepaard met weerstand. Waar jij kei enthousiast bent, zullen een hoop...
Zaakgericht werken valt of staat met heldere werkafspraken. Hierdoor is er duidelijkheid over waar iemands verantwoordelijkheden beginnen en eindigen. Bovendien maakt het digitaal...
Het is niet altijd even gemakkelijk om in een organisatie uit te leggen wat zaakgericht werken nou precies gaat brengen. Soms moet je dingen gewoon ervaren en met eigen ogen zien wat...
Zaakgericht werken valt of staat met drie pijlers: een heldere visie, duidelijke werkafspraken en een Djuma dat zo ingericht is dat het aansluit bij jouw werkzaamheden. In een Pressure Cooker komt...
De Heatmap en de canvassen uit de Workshop Van Inzicht naar Uitzicht hebben een hoop waardevolle inzichten opgeleverd. Indien gewenst werken we deze uit in een overzichtelijk doorontwikkelplan...
De realiteit laat zien dat de belangrijkste verbeterpunten in een organisatie niet automatisch de meeste aandacht krijgen. In de Inzicht naar Uitzicht workshop worden...
Onze Customer Success Managers zijn specialisten op het gebied van adoptie en optimalisatie. Ze fungeren als vast aanspreekpunt om het maximale uit Djuma te halen. Tijdens...
Goede dienstverlening is voor een overheidsorganisatie priority numbro uno. Maar het meten van de kwaliteit van je dienstverlening is lastig. Met de dienstverleningmonitor meten...
Hoe leer je klanten écht goed kennen? Welke behoeften kan en moet jouw organisatie hierbij invullen? Hoe doen andere organisaties dit en wat kunnen we hiervan leren? Ga je dit zelf achter...
Daar waar we constateren het op een afdeling nog niet helemaal lekker loopt door gebrek aan kennis van bepaalde handelingen of werkafspraken, kan het slim zijn om gebruik te maken van...
Bijna alles gaat tegenwoordig digitaal en medewerkers hebben een eigen verantwoordelijkheid gekregen om te zorgen dat de zaakopbouw correct verloopt. Waar vroeger...
Kom niet meer voor verrassingen te staan in je applicatie- en integratie landschap. Een technisch consultant verzorgt speciaal voor jullie een zogenaamde Tech Update! Tijdens deze...
Eens in de zoveel tijd moeten Djuma certificaten worden vervangen. Met deze dienst borg je de tijdige vervanging van de e-loket beveiliging certificaten en de PKI-O certificaten van...
Tijdens de Djuma Design Days kun je invloed uitoefenen op de aankomende ontwikkelingen van Djuma. De reeds geplande onderdelen op onze roadmap worden tijdens een interactieve...
Naast het uitgebreide trainingsaanbod op de Djuma Academy is het ook mogelijk een maatwerktraining samen te stellen.
Kies een thema wat je centraal wilt stellen. Geen onderwerp is ons te gek. Dit mag technisch, functioneel of van organisatorische aard zijn of juist een combinatie ervan...
Houd kennis en kunde van medewerkers up-to-date door gebruik te maken van de Djuma Academy! De Djuma Academy voorziet in periodieke online trainingen en bijeenkomsten...
Iedereen heeft recht op informatie van de overheid. De Wet Open Overheid (Woo) regelt welke overheidsinformatie (actief) openbaar staat. Maar hoe geef je het Woo proces vorm en hoe krijg je medewerkers zover om een nieuwe werkwijze te omarmen? De Woo challenge en de Woo heatmap helpen je op weg:
De Woo challenge is een fysieke adoptiesessie waarin medewerkers worden meegenomen in de ontwikkelingen rondom de Woo. Voor een succesvolle adoptie zijn een uitgedachte werkwijze en duidelijkheid verschaffen naar medewerkers belangrijk. Voorafgaand aan de sessie bespreken we het Woo proces met jullie door en vergelijken wij deze met onze ervaringen bij andere organisaties. Zodat het proces helemaal goed is ingericht en jullie in 1x het juiste verhaal naar de medewerkers kunnen overbrengen.
De sessie (3h) geven we gezamenlijk vorm met de Woo heatmap resultaten (inbegrepen in de Woo challenge, uitleg zie onder) en het ambitieniveau binnen jullie organisatie als basis. Andere elementen die aan bod kunnen komen zijn algemene Woo theorie, een demonstratie van de Woo in Djuma en het simuleren van een Woo verzoek, waar de benodigde gamification niet zal ontbreken.
Middels een kwantitatief onderzoek toetsen we de impact van de invoering van de Woo bij medewerkers tot dusver. Op deze manier maken we zichtbaar waar in de organisatie nog stappen gezet moeten worden, en waar het opportuun is een hoger ambitieniveau en of hoger maatschappelijk doel na te streven.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Middels een kwantitatief onderzoek toetsen we de invoering van de Wet Open Overheid tot dusver, het kennisniveau van de organisatie en in hoeverre jullie klaar zijn voor een volgende stap.
Op deze manier maken we zichtbaar waar in de organisatie nog stappen gezet moeten worden, en waar het opportuun is een hoger ambitieniveau en of hoger maatschappelijk doel na te streven.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Je wil als organisatie voldoen aan de Wet politiegegevens (Wpg). Daarvoor is het van belang dat Djuma goed is ingericht en medewerkers de Wpg in Djuma gaan gebruiken. Dat gaat niet altijd vanzelf. Visma Circle biedt extra diensten om de implementatie van de Wpg in Djuma tot een succes te maken:
Een online sessie waarbij organisaties op weg worden geholpen met de inrichting van de Wpg in Djuma, met handvaten om na de sessie zelf met de inrichting verder aan de slag te gaan.
Onze consultants helpen jouw organisatie versnellen bij het inrichten van de Wpg in Djuma. Vele handen maken immers licht werk!
Tijdens deze snelkookpan sessie op locatie stomen we medewerkers klaar voor de Wpg. De sessie bevat algemene theorie over de Wpg, awareness, finetunen van het werkproces en neemt medewerkers mee in de impact van de Wpg op hun dagelijks werk. Met de creatie van draagvlak tot gevolg.
Neem contact op met je accountmanager, je customer succes manager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Op 1 januari 2026 wordt de Wet Modernisering Elektronisch Bestuurlijk Verkeer van kracht. Er is veel hulpmateriaal van de VNG beschikbaar, maar waar begin je en hoe houd je grip en kun je openstaande acties monitoren? En hoe krijg je als projectleider iedereen gemotiveerd om mee te werken aan het voldoen aan de wet?
Visma Circle helpt jouw organisatie op weg in het voldoen aan de Wmebv:
Voortbouwend op het materiaal van de VNG hebben wij een handig dashboard ontwikkeld welke in één oogopslag inzicht biedt in welke van jullie processen nog niet voldoen, welke acties nog openstaan en wie voor deze acties verantwoordelijk is. Zo blijft het voldoen aan de Wmebv behapbaar en overzichtelijk, én is er gelijk bewijs voor management in de vorm van een dashboard dat wordt voldaan aan de wet.
Tijdens deze inspiratiesessie op locatie worden de belangrijkste stakeholders bijgepraat over alle ins en outs van de wet. Hiermee zorgen we ervoor dat iedereen het belang van de wet begrijpt en alle neuzen gemotiveerd en wel dezelfde kant opstaan om vervolgens daarna zelfstandig met zijn acties voor de wet aan de slag te gaan. Tijdens de sessie introduceren we het Wmebv dashboard (zie boven) en maken we alvast gezamenlijk een start met het checken van de processen.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Alle nieuwe websites die vanaf juni 2025 gepubliceerd worden, moeten voldoen aan de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2 -regelgeving. Goed nieuws, sinds begin 2025 voldoet Visma Circle aan deze regelgeving voor het klantportaal, Openinfo publicatieplatorm en voor de e-formulieren. Maar om helemaal aan de WCAG te voldoen is de content die jij als organisatie toevoegt ook belangrijk. Daarvoor is het belangrijk dat men weet wat de WCAG inhoudt en men het belang begrijpt van de wet. Visma Circle helpt hierbij op weg:
De WCAG Adoptie Scan is een interactieve sessie (3h) op locatie waarin deelnemers via speelse simulaties bewust worden gemaakt van de noodzaak en impact van de wet. Tijdens de sessie 'scannen' we gezamenlijk alle ins en outs rond de WCAG: We praten medewerkers bij over de principes van digitale toegankelijkheid en laten medewerkers ervaren wat het betekent voor mensen met beperkingen als een webpagina niet aan de WCAG voldoet. Daarnaast nemen we gezamenlijk door wat de impact van de wet is op jullie organisatie, zowel op functioneel als op organisatorisch vlak. Een goede start voor de medewerker die met de WCAG en het toevoegen van content aan formulieren, sjablonen en portalen aan de slag gaat.
Aangezien Djuma voldoet aan de laatste WCAG standaard voldoe je als Djuma gebruiker al een heel eind aan de WCAG. Maar er zijn daarnaast ook acties die nog bij de organisaties zelf liggen. Tijdens deze online sessie 'scannen' wij gezamenlijk met jullie de portalen, een sjabloon en een e-formulier aan de hand van onze WCAG handreiking. Hieruit volgen actiepunten waar de organisatie zelf mee aan de slag kan. Daarnaast ontvangen jullie onze WCAG handreiking vol tips en trics waarmee jullie zelf met de overige formulieren en sjablonen kunnen doorpakken.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Het is niet altijd even gemakkelijk om in een organisatie uit te leggen wat zaakgericht werken nou precies gaat brengen. Soms moet je dingen gewoon ervaren en met eigen ogen zien wat het verschil is. Als het hele concept zaakgericht werken nog wat nieuw is in jouw organisatie, of bij vorige implementaties niet goed is geland, dan is de zaakgericht werken impact game echt iets voor jou! In spelvorm simuleren we werken zonder en mét zaaksysteem. Verschillende afdelingen uit de ambtelijke organisatie zijn aanwezig en moeten vervolgens interne vragen en klantvragen zo snel mogelijk oppakken en beantwoorden. Maken jullie er een potje van, of loopt alles mooi in sync? En hoe zou het beter kunnen? Ontdek het en zie de verandering met je eigen ogen gebeuren!
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Zaakgericht werken valt of staat met heldere werkafspraken. Hierdoor is er duidelijkheid over waar iemands verantwoordelijkheden beginnen en eindigen. Bovendien maakt het digitaal samenwerken mogelijk, zonder dat het een rommeltje wordt. But what if we don’t….?
In de Escape Room ga je als Djuma Detective aan de slag bij gemeente Zakendam… waar het een behoorlijke puinhoop is. Kan jij ontdekken wat er mis gegaan is? Je ervaart waarom heldere werkafspraken key zijn voor succesvol zaakgericht werken. Hoe zaakgericht werken de basis vormt van goede dienstverlening. En, hoe het afdeling overstijgend samenwerken mogelijk maakt.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Wij kunnen ons zo voorstellen, dat je wilt dat de allereerste kennismaking met Djuma feestje is. Tijdens The Djuma Battle strijden twee teams tegen elkaar wie als eerste de code van de kluis gevonden heeft. Ja, een een echte kluis! En die code, hebben we in Djuma verstopt. De teams doorlopen beide een aanvraag waarbij de meest gebruikte elementen in Djuma voorbij komen. En dat alles zonder uitleg, want de basiswerkzaamheden in Djuma kan je prima uitvoeren op intuïtie. Zie The Djuma Battle niet als een knoppentraining, maar echt als een vlotte eerste kennismaking met hun nieuwe zaaksysteem. En dat alles met een feestelijke afsluiting, cheers!
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Zaakgericht werken valt of staat met drie pijlers: een heldere visie, duidelijke werkafspraken en een Djuma dat zo ingericht is dat het aansluit bij jouw werkzaamheden. In een Pressure Cooker komt het allemaal samen! Tijdens de sessie gaan we grondig door alle aspecten heen. Aan het einde van één dag is een zaaktype optimaal ingericht, samen met de gebruikers. Van e-formulier, tot statussen, van documentsjablonen, tot klantportaal. En terwijl we het over optimaal werken in Djuma hebben, komen werkafspraken en vele handigheidjes vanzelf aan bod. Het geoptimaliseerde zaaktype fungeert als blauwdruk voor vele andere zaaktypes, en jij hebt weer extra ambassadeurs die echt snappen hoe ze optimaal zaakgericht werken met Djuma.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Zaakgericht werken vraagt om breed gedragen werkafspraken. Vaak zijn deze simpel maar ervoor zorgen dat iedereen hier naar handelt is een grote uitdaging. Herkenbaar? Kies dan voor deze Lagerhuissessie! Net als in het echte lagerhuis worden medewerkers in twee groepen tegenover elkaar gezet en debatteren ze met elkaar over stellingen. De stellingen worden fijngeslepen en vormen uiteindelijk de basis voor hoe men straks omgaat met het Djuma.
De sessie wordt het liefst uitgevoerd met de hele organisatie, of een goede afspiegeling ervan. Doordat iedereen de kans heeft zich uit te spreken creëer je gelijk ook meer draagvlak bij deze medewerkers om de zelfbedachte werkinstructies na te leven.
Vanaf 7 vouchers per dagdeel.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Hoe staat mijn informatievoorziening ervoor ten opzichte van vorig jaar? Waar is ruimte voor verbetering? Waar zien medewerkers kansen liggen en wat zijn hun behoeftes?
De Heatmap fungeert als een digitale thermometer waarmee we organisatiebreed antwoord vinden op onder andere deze vragen. Gecombineerd met data uit Djuma genereren we een overzichtelijk dashboard waarmee we objectief de prioriteiten van optimalisatie voor het komende jaar weergeven.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
De Heatmap (en de canvassen uit de workshop inzicht/uitzicht) hebben een hoop waardevolle inzichten opgeleverd. Indien gewenst werken we deze uit in een overzichtelijk Doorontwikkelplan. Hierin staan alle activiteiten en projecten uitgewerkt en verdeeld over de sporen dienstverlening, bedrijfsvoering, innovatie, samenwerking en adoptie.
Het Doorontwikkelplan vindt plaats na het uitvoeren van een Heatmap.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
'Zaakgericht werken loopt niet lekker binnen de afdeling, maar we kunnen de vinger er niet op leggen wat' of 'management draagt het zaakgericht werken niet uit'. De realiteit laat zien dat de belangrijkste verbeterpunten in een organisatie niet automatisch de meeste aandacht krijgen.
In de Inzicht naar Uitzicht workshop worden situaties als bovengenoemd tot op de bodem uitgepluisd. In een setting waarin zoveel mogelijk alle stakeholders die het probleem ervaren gevraagd worden om mee te denken over de gewenste situatie. Eerst worden de oorzaken van pijn vastgesteld en uitgediept. Vaak zit er namelijk een andere pijn nog onder het oppervlak. Daarna brengt de groep de ideale situatie in kaart. Als laatste slaan we de brug en kijken we hoe we vanuit de huidige situatie de gewenste situatie kunnen bereiken.
Aan het einde van de sessie is iedereen blij: alle oorzaken zijn bekend, betrokkenen voelen zich gehoord en er ligt een concreet advies van aanpak van de Customer Success Manager waarmee de problemen die speelden worden opgelost en de gewenste situatie mee kan worden gecreëerd.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Bij het implementeren van een zaaksysteem verandert er een hoop in de organisatie. En verandering gaat altijd gepaard met weerstand. Waar jij kei enthousiast bent, zullen een hoop mensen zeggen: “eerst zien dan geloven”. De wereldberoemde Simon Sinek zegt: “If you don’t know why you do what you do… then how will you ever get people to be loyal to your ideas?”
Gedrag, gevoel en besluitvorming zijn maar op één manier te beïnvloeden: Met een duidelijke Why boodschap. Wij helpen je met het formuleren van een Why, How en What waar de organisatie enthousiast van wordt. Zodat men samenwerkt naar het hetzelfde grote doel en verder denkt dan zijn persoonlijke belangen. En je creëert er gelijk je ambassadeurs mee!
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Onze Customer Success Managers zijn specialisten op het gebied van adoptie en optimalisatie. Ze fungeren als vast aanspreekpunt om het maximale uit Djuma te halen. Tijdens de Customer Update evalueren we de afgelopen periode en blikken we vooruit. We toetsen de KPI’s en stellen deze bij waar nodig. Op basis van de Heatmap en aan de hand van het aantal beschikbare vouchers sparren we over stappen die het beste gezet kunnen worden.
Daarnaast worden jullie bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in de markt, waar we staan met onze huidige en toekomstige ontwikkelingen van Djuma en is er de mogelijkheid om gebruikersdata in Djuma Insights (formulieren, Openinfo en klantportaal) door te nemen.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Hoe leer je klanten écht goed kennen? Welke behoeften kan en moet jouw organisatie hierbij invullen? Hoe doen andere organisaties dit en wat kunnen we hiervan leren? Ga je dit zelf achter je bureau uitdenken met collega’s of wordt het eens tijd om buiten de organisatie de klant écht te bevragen wat hem of haar beweegt?
Met de Customer Journey Design Sprint kun je op een onderbouwde wijze de best mogelijke klantreis ontwerpen én heb je al binnen 4 dagen concreet resultaat, waar je normaliter maanden over doet!
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Daar waar we constateren dat het op een afdeling nog niet helemaal lekker loopt door gebrek aan kennis van bepaalde handelingen of werkafspraken, kan het slim zijn om gebruik te maken van werkplekbegeleiding. Onze consultants komen letterlijk op de werkvloer en helpen medewerkers (pro-)actief op weg in Djuma. Daarnaast knopen ze de nodige gesprekjes aan over juiste registratie en zaakopbouw. Of kijken ze mee over de schouder van medewerkers die aan de slag zijn met complexere zaken of projecten en geven ze waar nodig advies. Soort training on the job dus. Die vaak veel beter beklijft dat een traditionele training omdat het gaat over de werkzaamheden waar de medewerker echt mee bezig is.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Goede dienstverlening is voor een overheidsorganisatie priority numbro uno. Maar het meten van de kwaliteit van je dienstverlening is lastig. Met de dienstverleningsmonitor meten we de kwaliteit van jouw dienstverlening door het inzetten van de kracht van je eigen medewerkers. Zij spreken de inwoners immers iedere dag en kunnen hierdoor goede inschattingen maken! Daarnaast kijken we naar werkzaamheden in Djuma, omdat goede dienstverlening en zaakgericht werken hand in hand gaan. Met deze informatie genereren we een overzichtelijk dashboard met objectief de prioriteiten om de dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
In het moderne informatiebeheer gaat bijna alles tegenwoordig digitaal en hebben medewerkers de eigen verantwoordelijkheid voor correcte zaakopbouw. Waar dit vroeger via DIV verliep, heeft er een verschuiving plaatsgevonden, vaak met wisselend succes. Medewerkers hebben jullie DIV expertise hard nodig maar op een andere manier. Hoe pak je dit aan? Welke competenties zijn hiervoor nodig? En wie zijn de juiste personen ?
Dit traject helpt team DIV om hun nieuwe rol toekomstbestendig vorm te geven, gebaseerd op jullie doelstellingen voor kwalitatief informatiebeheer. Samen bepalen we de beste werkwijze en rol voor DIV binnen deze doelen.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Kom niet meer voor verrassingen te staan in je applicatie- en integratie landschap. Een technisch consultant verzorgt speciaal voor jullie een zogenaamde Tech Update! Tijdens deze sessie bespreken we de aankomende veranderingen in jullie applicatielandschap en toetsen we welke invloed dit heeft op huidige of toekomstige integraties.
Daarnaast worden jullie bijpraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van integratie standaarden en de technologische doorontwikkeling van Djuma.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Eens in de zoveel tijd moeten Djuma certificaten worden vervangen. Met deze dienst borg je de tijdige vervanging van de e-loket beveiliging certificaten en de PKI-O certificaten van het klantportaal en van de authenticatiemiddelen (DigiD, eHerkenning en/of eIDAS). Zo weet je zeker dat alles rondom jullie webpaginabeveiliging en klantportaal en authenticatiemiddelen in orde is en op rolletjes blijft lopen!
Het vervangen van de e-loket beveiliging certificaten kosten 2 vouchers en dient elk jaar te worden vernieuwd. De PKI-O certificaten kosten 4 vouchers en dienen eens per 3 jaar te worden vervangen.
Schiet een verzoek in in Topdesk, neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Tijdens de Djuma Design Days kun je invloed uitoefenen op de aankomende ontwikkelingen van Djuma. De reeds geplande onderdelen op onze roadmap worden tijdens een interactieve sessie met de deelnemers getoetst.
Diverse functionele, UX en design vraagstukken komen aan bod en zullen aan de hand van jullie feedback een definitieve vorm krijgen.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Naast het uitgebreide trainingsaanbod in onze online Djuma Academy is het ook mogelijk een maatwerktraining samen te stellen.
Voorafgaand aan deze training wordt met jullie afgestemd welke onderwerpen aan bod dienen te komen, inclusief de mate van het gewenste detail. Zo kunnen er onderdelen vanaf begin af aan worden getraind, elementen worden opgefrist of details van een onderwerp één voor één worden afgepeld. Een boost in kennis en vaardigheden is gegarandeerd!
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Kies een thema wat je centraal wilt stellen. Geen onderwerp is ons te gek. Dit mag technisch, functioneel of van organisatorische aard zijn of juist een combinatie ervan. De Deepdive wordt tijdens een voorbereidend gesprek op jullie wensen afgestemd. Vervolgens zal een geschikte consultant het onderwerp voorbereiden en tijdens de Deepdive tot de bodem met jullie afpellen. Denk bijvoorbeeld aan het verwerken van een reorganisatie in Djuma. Hoe bereid je dit voor? Hoe pak je dit aan? En hoe voer je deze uit? Of misschien verandert jullie huisstijl. Waar moet je dan allemaal aan denken? Hoe pak je dit aan ten aanzien van sjablonen, formulieren en het portaal? Na een Deepdive weet je van de hoed en de rand!
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Houd kennis en kunde van medewerkers up-to-date door gebruik te maken van de Djuma Academy! De Djuma Academy voorziet in periodieke online trainingen, verdiepingstrainingen, kennissessies en workshops. Handig voor nieuwe medewerkers of om die nieuwe functioneel beheer of DIV medewerker snel op stoom te krijgen.
Klik hier om naar de Djuma Academy te gaan voor het huidige aanbod.
Er komt veel nieuwe wetgeving op overheidsorganisaties af, zoals de Woo, Wmebv, WCAG en SDG. Deze regels hebben allemaal invloed op online formulieren. Het is slim om ze allemaal tegelijk in één optimalisatieslag mee te nemen.
Onze Djuma consultants helpen je stap voor stap om Djuma formulieren te verbeteren. Na een intake scannen zij met een checklist de processen. Samen bepalen jullie welke acties nodig zijn: geeft de consultant alleen advies, of voert hij/zij ook de wijzigingen direct door? Daarnaast kijkt de consultant mee welke vragen waarde toevoegen voor de inwoner/klant en welke overbodig zijn. Zo zorg je voor korte, effectieve formulieren die de klant niet belasten met onnodige vragen. Tevreden inwoners/klanten én een tevreden organisatie!
Samengevat worden de volgende elementen tijdens de optimalisatie meegenomen:
Afstemming over de werkzaamheden en het aantal vouchers vindt plaats tijdens een intake vooraf. Vanaf 2 vouchers.
Neem contact op met je accountmanager of vul ons contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.