De start was goed, implementatie en dienstverlening zijn al op orde. Welke richting ga je nu kiezen en waar leg je de focus van je doorontwikkeling nu?
De implementatie en bijbehorende dienstverlening zijn succesvol verlopen. Nu is de vraag wellicht welke richting Jullie organisatie kiest en waar de focus van de doorontwikkeling komt te liggen.
Met dit package zorg je voor het borgen van de al gedane investering in tijd en resources waarbij je gelijktijdig blijvend het kennisniveau van je gebruikers op peil houdt via de Djuma Academy. Daarnaast ontvang je ondersteuning door middel van Consultance Vouchers tegen een reduceerd tarief ten aanzien van normale uurtarieven.
Passend bij jullie geloof in een moderne agile implementatiemethodiek geven onze experts richting aan initiatieven. Samen met hen bepaal je op transparante en onderbouwbare wijze waar de doorontwikkeling zou moeten liggen.
Dit package bestaat uit de volgende onderdelen:
Ticket support, maandelijkse rapportage (basis) en toegang tot het Self Service Portaal voor het indienen en volgen van meldingen of stellen van vragen (conform SLA).
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Inzicht in de Djuma roadmap, toegang tot ideeportaal (incl. stemrecht), deelname themasessies, discussieplatform en bestandsdeling.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een 6 wekelijkse interactieve webinarreeks waarin we de laatste Djuma ontwikkelingen delen met al onze gebruikers! Die mag je niet missen!
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een slimme kennisbank voor alle gebruikers waarin elk Djuma onderdeel uitvoerig wordt beschreven. Boordevol tips, voorbeelden en herkenbare praktijksituaties.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Voor ondersteuning door onze consultants met een gegarandeerde beschikbaarheid ongeacht de aard van de werkzaamheden.
Afhankelijk van de behoefte kunnen er technische, functionele of business consultants worden ingepland. Elke voucher staat voor een 2 uur consultancy.
Voor antwoord op vragen en advies van ons Service Center kijken onze medewerkers "live" met je mee en helpen we je meteen op weg. Elk jaar krijg je 12 Service Center+ tickets waarmee je een digitale afspraak kunt inplannen.
Daarnaast ontvang elk kwartaal uitgebreide rapportages over alle meldingen van de afgelopen periode. Zo zie je bijvoorbeeld wanneer je over welke onderdelen de meeste vragen stelt en hoe de oplostijden zich verhouden tot je SLA.
Een strategisch sparringpartner die als aanspreekpunt fungeert voor jullie doorontwikkeling. Hij of zij neemt de Heatmap, de workshop inzicht/uitzicht, het door-ontwikkelplan en de Customer Update! voor zijn of haar rekening. Er is een continue focus om het maximale uit Djuma te halen en jouw organisatie maximaal te laten excelleren op het gebied van dienstverlening, bedrijfsvoering, samenwerking en adoptie.
Hoe staat mijn informatievoorziening ervoor ten opzichte van vorig jaar? Waar is ruimte voor verbetering? En waar zien medewerkers kansen liggen? De Heatmap fungeert als een digitale thermometer waarmee organisatie breed antwoord vinden op onder andere deze vragen. Gecombineerd met data uit Djuma, genereren we een overzichtelijk dashboard waarmee we objectief de prioriteiten van komend jaar weergeven.
De realiteit laat zien dat de belangrijkste verbeterpunten in een organisatie niet automatisch de meeste aandacht krijgen. Met de Heatmap als basis gaan we tijdens deze workshop objectief bepalen waar je organisatie de meeste
baat bij heeft om door te ontwikkelen. Vanuit hier kijken we naar de doelen die jullie willen behalen, inclusief een KPI. Vervolgens schetsen we de verandering die nodig is om dit te bewerkstelligen en duiden we benodigde oplossingen. Dit geheel plotten we op een canvas waardoor je in één oogopslag ziet hoe de weg van probleem naar oplossing eruit ziet.
Niet alleen weten waar de komende periode de aandacht op gevestigd moet worden maar een gedragen weg voorwaarts waar de juiste stakeholders deel van uit maken.
Juist door de voorgaande activiteiten is er meer dan ooit draagvlak om stappen te zetten. De inzichten uit de Heatmap en de canvassen uit de workshop inzicht/uitzicht worden gecombineerd tot een overzichtelijk doorontwikkelplan.
‘Niet lullen maar poetsen’, daar zijn deze sessies voor. Vier keer per jaar gaat de Customer Success Manager met jullie in gesprek over de vorderingen van het door-ontwikkelplan en de gestelde doelstellingen. We leggen verbanden met lopende acties of projecten. en bepalen vervolgacties a.g.v. jullie NPS scores en Service Center+ rapportages. Daarnaast wordt je bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in de markt, aankomende wetgeving en hoe Visma Circle daarop verwacht te anticiperen.
Remember:
Fellenoord 212, 5611 ZC, Eindhoven
Poststraat 12, 6135 KR, Sittard
Bel ons gerust: +31 (0) 40 - 297 24 44