Meten is weten! Jullie organisatie is goed op weg en zoekt een sparringspartner die jullie helpt om zelf een betrouwbare leverancier van digitale diensten te worden.
Jullie organisatie gebruikt al relatief veel onderdelen van ons productengamma. Jullie kennen het klappen van de zweep maar er is een belangrijke behoefte tot innovatie en ook het meten van de uitkomst van je eigen handelen.
Dit package zorgt voor maximalisatie van je al gedane investering en borgt gelijktijdig blijvend het kennisniveau van je gebruikers via de Djuma Academy. Daarnaast ontvangt je ondersteuning door middel van Consultance Vouchers tegen een reduceerd tarief ten aanzien van normale uurtarieven.
Onze mensen ondersteunen jullie met het doorlopend inzichtelijk maken van de stand van zaken en geven scherpe adviezen zodat je scherp op de wind vaart en zowel je interne als externe klanten blijft ontzorgen.
Dit package bestaat uit de volgende onderdelen:
Ticket support, maandelijkse rapportage (basis) en toegang tot het Self Service Portaal voor het indienen en volgen van meldingen of stellen van vragen (conform SLA).
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Inzicht in de Djuma roadmap, toegang tot ideeportaal (incl. stemrecht), deelname themasessies, discussieplatform en bestandsdeling.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een 6 wekelijkse interactieve webinarreeks waarin we de laatste Djuma ontwikkelingen delen met al onze gebruikers! Die mag je niet missen!
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een slimme kennisbank voor alle gebruikers waarin elk Djuma onderdeel uitvoerig wordt beschreven. Boordevol tips, voorbeelden en herkenbare praktijksituaties.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Voor ondersteuning door onze consultants met een gegarandeerde beschikbaarheid ongeacht de aard van de werkzaamheden.
Afhankelijk van de behoefte kunnen er technische, functionele of business consultants worden ingepland.
Elke voucher staat voor 2 uur consultancy.
Voor antwoord op vragen en advies van ons Service Center kijken onze medewerkers "live" met je mee en helpen we je meteen op weg. Elk jaar krijg je 12 Service Center+ tickets waarmee je een digitale afspraak kunt inplannen.
Daarnaast ontvang elk kwartaal uitgebreide rapportages over alle meldingen van de afgelopen periode. Zo zie je bijvoorbeeld wanneer je over welke onderdelen de meeste vragen stelt en hoe de oplostijden zich verhouden tot je SLA.
Een strategisch sparringpartner die als aanspreekpunt fungeert voor jullie doorontwikkeling. Hij of zij neemt de Heatmap, de workshop inzicht/uitzicht, het doorontwikkelplan en de Customer Update! voor zijn of haar rekening. Er is een continue focus om het maximale uit Djuma te halen en jouw organisatie maximaal te laten excelleren op het gebied van dienstverlening, bedrijfsvoering, samenwerking en adoptie.
Hoe staat mijn informatievoorziening ervoor ten opzichte van vorig jaar? Waar is ruimte voor verbetering? En waar zien medewerkers kansen liggen? De Heatmap fungeert als een digitale thermometer waarmee organisatie breed antwoord vinden op onder andere deze vragen. Gecombineerd met data uit Djuma, genereren we een overzichtelijk dashboard waarmee we objectief de prioriteiten van komend jaar weergeven.
Tijdens de Djuma Design Days kun je invloed uitoefenen op de aankomende ontwikkelingen van Djuma. De reeds geplande onderdelen op onze roadmap worden tijdens een interactieve sessie met de deelnemers getoetst. Diverse functionele, UX en designvraagstukken komen aan bod en zullen aan de hand van jullie feedback een definitieve vorm krijgen.
‘Niet l#llen maar poetsen’, daar zijn deze sessies voor. Vier keer per jaar gaat de Customer Success Manager met jullie in gesprek over de vorderingen van het doorontwikkelplan en de gestelde doelstellingen. We leggen verbanden met lopende acties of projecten. en bepalen vervolgacties als gevolg van jullie NPS-scores en Service Center+ rapportages. Daarnaast wordt je bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in de markt, aankomende wetgeving en hoe Visma Circle daarop verwacht te anticiperen.
Kom niet meer voor verrassingen te staan in je integratielandschap. Een dedicated technisch consultant verzorgt 2x per jaar een zogenaamde Tech Update! Tijdens deze sessie bespreken we de aankomende veranderingen in jullie applicatielandschap en toetsen welke invloed dit heeft op huidige of toekomstige integraties.
Het gebruik van SaaS (Software as a Service) verandert het risicoprofiel van de organisatie. Traditionele software-escrow past niet bij de karakteristieken van SaaS.
Door gebruik te maken van de Djuma SaaS Escrow regeling stel je niet alleen de toegang tot je broncode maar ook de toegang tot Djuma en de data veilig. Zelfs als er iets met Visma Circle gebeurt, ben je verzekert van een onafgebroken gebruik van Djuma.
Remember:
Fellenoord 212, 5611 ZC, Eindhoven
Poststraat 12, 6135 KR, Sittard
Bel ons gerust: +31 (0) 40 - 297 24 44