De techniek, implementatie en uitrol hebben jullie helemaal op orde. Maar, hoe borg je nu de voortgang van je dagelijkse operatie? Hoe dek je al je wensen af in een SaaS-omgeving?
De technische implementatie, bijbehorende verdere implementatie en uitrol hebben jullie onder controle. Nu is het zaak om de voortgang van je dagelijkse operatie te borden en erachter te komen hoe je al je wensen en behoeften afdekt in een SaaS-landschap.
Met dit package houdt je na de fase van technische uitrol en implementatie de reeds gedane investering in tijd en resources op orde. Je hebt de mogelijkheid om blijvend het kennisniveau van je gebruikers op peil te houden via de Djuma Academy. Daarnaast ontvangt je ondersteuning door middel van Consultance Vouchers tegen een reduceerd tarief ten aanzien van normale uurtarieven.
Technisch is alles wel op orde, maar jullie willen alle wensen die in dit relatief nieuwe SaaS-landschap ontstaan goed in kaart brengen, prioriteren en vervolgens waar gewenst ook afdekken.
Dit package bestaat uit de volgende onderdelen:
Ticket support, maandelijkse rapportage (basis) en toegang tot het Self Service Portaal voor het indienen en volgen van meldingen of stellen van vragen (conform SLA).
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Inzicht in de Djuma roadmap, toegang tot ideeportaal (incl. stemrecht), deelname themasessies, discussieplatform en bestandsdeling.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een 6 wekelijkse interactieve webinarreeks waarin we de laatste Djuma ontwikkelingen delen met al onze gebruikers! Die mag je niet missen!
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een slimme kennisbank voor alle gebruikers waarin elk Djuma onderdeel uitvoerig wordt beschreven. Boordevol tips, voorbeelden en herkenbare praktijksituaties.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Voor ondersteuning door onze consultants met een gegarandeerde beschikbaarheid ongeacht de aard van de werkzaamheden.
Afhankelijk van de behoefte kunnen er technische, functionele of business consultants worden ingepland. Elke voucher staat voor een 2 uur consultancy.
Voor antwoord op vragen en advies van ons Service Center kijken onze medewerkers "live" met je mee en helpen we je meteen op weg. Elk jaar krijg je 12 Service Center+ tickets waarmee je een digitale afspraak kunt inplannen.
Daarnaast ontvang elk kwartaal uitgebreide rapportages over alle meldingen van de afgelopen periode. Zo zie je bijvoorbeeld wanneer je over welke onderdelen de meeste vragen stelt en hoe de oplostijden zich verhouden tot je SLA.
Het gebruik van SaaS (Software as a Service) verandert het risicoprofiel van de organisatie. Traditionele software-escrow past niet bij de karakteristieken van SaaS.
Door gebruik te maken van de Djuma SaaS Escrow regeling stel je niet alleen de toegang tot je broncode, maar ook de toegang tot Djuma en de data veilig. Zelfs als er iets met Visma Circle gebeurt, ben je verzekerd van een onafgebroken gebruik van Djuma.
Kom niet meer voor verrassingen te staan in je integratielandschap. Een dedicated technisch consultant verzorgt 1x per jaar een zogenaamde Tech Update! Tijdens deze sessie bespreken we de aankomende veranderingen in jullie applicatielandschap en toetsen welke invloed dit heeft op huidige of toekomstige integraties. Daarnaast borgen wij de tijdige vervanging van de PKI-O certificaten van het klantportaal en authenticatiemiddelen (DigiD, eHerkenning en/of eIDAS).
Tijdens de Djuma Design Days kun je invloed uitoefenen op de aankomende ontwikkelingen van Djuma. De reeds geplande onderdelen op onze roadmap worden tijdens een interactieve sessie met de deelnemers getoetst. Diverse functionele, UX en designvraagstukken komen aan bod en zullen aan de hand van jullie feedback een definitieve vorm krijgen.
Remember:
Fellenoord 212, 5611 ZC, Eindhoven
Poststraat 12, 6135 KR, Sittard
Bel ons gerust: +31 (0) 40 - 297 24 44