Als Djuma-klant bij Visma Circle maak je altijd gebruik van het basispackage. Hierin zitten de meest gebruikte diensten voor Djuma-klanten.
Is jullie organisatie een nieuwe gebruiker van het Djuma-platform en/of zetten jullie het platform nog niet breed in de organisatie in? Dan is dit package misschien al voldoende voor jullie. Wij kunnen ons voorstellen dat jullie misschien nét pas zijn gestart met de implementatie, of jullie hebben die inmiddels wel afgesloten maar zijn nog niet helemaal klaar voor de volgende stap.
Dit package bestaat uit de volgende onderdelen:
Ticket support, maandelijkse rapportage (basis) en toegang tot het Self Service Portaal voor het indienen en volgen van meldingen of stellen van vragen (conform SLA).
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Inzicht in de Djuma roadmap, toegang tot ideeportaal (incl. stemrecht), deelname themasessies, discussieplatform en bestandsdeling.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een 6 wekelijkse interactieve webinarreeks waarin we de laatste Djuma ontwikkelingen delen met al onze gebruikers! Die mag je niet missen!
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Een slimme kennisbank voor alle gebruikers waarin elk Djuma onderdeel uitvoerig wordt beschreven. Boordevol tips, voorbeelden en herkenbare praktijksituaties.
(maakt al onderdeel uit van jullie overeenkomst)
Voor ondersteuning door onze consultants met een gegarandeerde beschikbaarheid ongeacht de aard van de werkzaamheden.
Afhankelijk van de behoefte kunnen er technische, functionele of business consultants worden ingepland.
Elke voucher staat voor een 2 uur consultancy.
Remember:
Remember:
Remember:
Remember:
Remember:
Remember:
Remember:
Remember:
Fellenoord 212, 5611 ZC, Eindhoven
Poststraat 12, 6135 KR, Sittard
Bel ons gerust: +31 (0) 40 - 297 24 44